czwartek, 16 sierpnia 2012

1.

pierwszy wpis.
chciałabym podzielić się moją twórczością, tym co robię i jaka jestem.
Znajdziecie tutaj rzeczy z mojej szafy, projekty i pomysły ubrań,a także obrazki ,które bazgrole i zwykłe codzienne rzeczy, które inspirują mnie każdego dnia. Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś co pozwoli wam się oderwać od codziennej szarej rzeczywistości.
Czerpcie z mego bloga także inspiracje i zarażajcie ludzi pozytywnym myśleniem każdego dnia!
Jeśli macie pytania to piszcie! ;)

entry.
I would like to share my art work, what I do and what I am.

In this blog You will find things from my wardrobe, clothing designs and ideas and  also images that I draw or ordinary everyday things that inspire me every day. I hope you find something that will allow you to break away from the daily grind.

Please take from my blog inspiration! and share positive thinking every day!
If you have any questions please write to me ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz